fastshare
Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and D
Vypnout statistiky
KATEGORIEPOSLEDNÍ PŘÍSPĚVKYPOSLEDNÍ OZNÁMENÍSTATISTIKY UŽIVATELE
Nick: Anonymous
Příspěvků: 2206
Hodnost: Warman
Varování: 0
---
Právě je 18 dub 2024, 19:44





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 
 Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and D 
Autor Zpráva
Colonel 5 th class
Colonel 5 th class

Registrován: 30 srp 2011, 14:22
Příspěvky: 618
Příspěvek Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and D

Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and Design

Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and D
William R. Sherman, ?Alan B. Craig - Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and Design
Published: 2002-09-18 | ISBN: 1558603530 | PDF | 608 pages | 32 MB

Understanding Virtual Reality arrives at a time when the technologies behind virtual reality have advanced to the point that it is possible to develop and deploy meaningful, productive virtual reality applications. The aim of this thorough, accessible exploration is to help you take advantage of this moment, equipping you with the understanding needed to identify and prepare for ways VR can be used in your field, whatever your field may be.


By approaching VR as a communications medium, the authors have created a resource that will remain relevant even as the underlying technologies evolve. You get a history of VR, along with a good look at systems currently in use. However, the focus remains squarely on the application of VR and the many issues that arise in the application design and implementation, including hardware requirements, system integration, interaction techniques, and usability. This book also counters both exaggerated claims for VR and the view that would reduce it to entertainment, citing dozens of real-world examples from many different fields and presenting (in a series of appendices) four in-depth application case studies.
* Substantive, illuminating coverage designed for technical and business readers and well-suited to the classroom.
* Examines VR's constituent technologies, drawn from visualization, representation, graphics, human-computer interaction, and other fields, and explains how they are being united in cohesive VR systems.
* Via a companion Web site, provides additional case studies, tutorials, instructional materials, and a link to an open-source VR programming system.


Download link
http://rapidgator.net/file/3f10603cb7121db5204f2c9f7294d75f/sbx0r.Understanding.Virtual.Reality.Interface.Application.and.Design.zip.html


17 bře 2014, 12:34
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru








Uložto alternativa Pizza Modena MovieDB.cz filmová databáze