fastshare
Historie železnic
Vypnout statistiky
KATEGORIEPOSLEDNÍ PŘÍSPĚVKYPOSLEDNÍ OZNÁMENÍSTATISTIKY UŽIVATELE
Nick: Anonymous
Příspěvků: 2206
Hodnost: Warman
Varování: 0
---
Právě je 18 dub 2024, 03:10





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra







Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Historie železnic 
Autor Zpráva
Warman
Warman
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006, 16:21
Příspěvky: 2290
Příspěvek Historie železnic

Historie železnic

Jazyk: Cz
Titulky: ne

Format : AVI at 903 Kbps
Length : 431 MiB for 1h 6mn 47s 480ms
Video : MPEG-4 Visual at 768 Kbps
Aspect : 720 x 576 (1.250) at 25.000 fps
Audio : MPEG Audio at 122 Kbps
Infos : 2 channels, 44.1 KHz

CSFD:
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.


Historie železnic - Brejlovci


Historie železnic

Dokument z provozu lokomotiv řad 750, 753 a 754 u ČD a ŽSR v letech 1998 - 2002. Putování po jednotlivých depech od Chomutova po Prešov s výběrem nejzajímavějších stránek provozního nasazení a údržby těchto strojů. Představí se nám lokomotivy z dep: Chomutov, Louny, Plzeň, Děčín, Nymburk, Liberec, Česká Lípa, Turnov, Trutnov, Meziměstí, Hradec Králové, Letohrad, Brno, Valašské Meziříčí, Veselí n/ Moravou, Krnov, Brezno, Zvolen, Prešov.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Hektoři

Historie železnic

Dokument z provozu "malých" a "velkých hektorů" řad 720 a 721 u ČD a ZSSK (ŽSR) a u některých dalších dopravců. Autentické záběry z let 1997 - 2005. Navštívíte více než třicet míst, kde působily tyto spolehlivé a oblíbené lokomotivy. Mnohé z nich jsou v každodenním provozu již přes čtyřicet let.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Řada 735 - Pielstici


Historie železnic

V období nahrazování parních lokomotiv lokomotivami motorovými potřebovaly ČSD motorovou lokomotivu, která by výkonově zaplnila mezeru mezi řadou T 444.1 (515kW) a T478.1 (1100kW). Nutnost nepřekročit nápravový limit 16 t vedla k použití motorů PA 4 - 185 francouzské firmy SEMT-Pielstick, které licenčně vyráběly Turčianske strojárne Martin. Tyto motory byly lehčí než běžně užívané motory K 12 V 170 DR. Prototyp, označený T465.001 byl představen s hydraulickým přenosem výkonu, nakonec byla po negativních zkušenostech s tímto přenosem do výroby přijata varianta s přenosem výkonu elektrickým. Celkem bylo pro ČSD v letech 1971-1979 dodáno 298 strojů této řady.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Čmeláci

Historie železnic

Dokument z provozu lokomotiv řad 770 a 771 u ČD a ZSSK (ŽSR) v letech 1998 - 2003. Ohlédnutí za významným typem lokomotiv. Navštívíme služebny Cheb, Plzeň, Zdice, České Budějovice, Veselí n/Lužnicí, Most, Chomutov, Kralupy n/Vltavou, Všetaty, Ústí n/Labem, Kolín, Pardubice, Česká Třebová, Olomouc, Valašské Meziříčí, Veselí n/Moravou, Ostrava, Žilina, Vrútky, Zvolen, Haniska, Košice a také vlečky OKD Doprava.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Řady 749a751 odcházejí

Historie železnic

Dokument zachycuje ve dvou samostatných částech vrchol provozu a postupný útlum turnusového nasazování oblíbených "Zamračených". První část se věnuje období 1999 - 2007. Druhá část zachycuje provoz po rozdělení na ČD a ČD Cargo v letech 2008 - 2010. Pořad navazuje na díl "Lokomotivy řad 749a 751" vydaný v roce 2004. Spolu tvoří reprezentativní obraz o provozní historii tohoto významného a jedinečného typu lokomotiv.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.


Historie železnic - Bobiny

Historie železnic

Nejvýznamnějšími typy elektrických stejnosměrných lokomotiv 1. generace ze Škody Plzeň jsou univerzální řady 140 a 141, přezdívané "Bobiny" a z nich odvozená nákladní řada 121. Byly vyráběny od roku 1953. Některé z nich se v provozu udžely přes 50 let. V pořadu je připomenuto poslední období jejich služby na kolejích státních železničních společností v českých zemích a na Slovensku v letech 1999-2008.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Rosničky

Historie železnic

Lokomotivy řad 140, 141 a 121 a jejich provoz v Čechách, na Moravě a na Slovensku. Nejvýznamějšími typy elektrických stejnosměrných lokomotiv 1. generace ze Škody Plzeň jsou univerzální řady 140 a 141, přezdívané "bobiny" a z nich odvozená nákladní řada 121. Byly vyráběny od roku 1953. Některé z nich se v provozu udržely přes 50 let. V pořadu je připomenuto poslední období jejich služby na kolejích státních železničních společností v českých zemích a na Slovensku v letech 1999 - 2008.

Ulož.to
Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Putování pod Trolejí (2002)

Historie železnic

Dokument z končícího provozu 1. generace elektrických lokomotiv na kolejích ČD a ŽSR. Na autentických záběrech z let 1997 - 2002 se představují zejména lokomotivní řady 100, 121, 140, 141 a 181. Krátce se objeví také řada 230 a závěrem i několik novějších typů lokomotiv. Uvidíme stroje z dep Praha, České Budějovice, Ústí n/Labem, Nymburk, Česká Třebová, Brno, Olomouc, Bohumín, Žilina, Spišská Nová Ves, Košice a dalších.

Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.



Historie železnic - Brejlovci po 10 letech - 1. část (2012)

Historie železnic

10 let po vydání předchozího pořadu "Brejlovci" je zpracován nový dokument o pokračování provozu lokomotivních řad 750, 753 a 754 v jednotlivých oblastech Čech, Moravy a Slovenska.
1. část zachycuje provoz do roku 2007.


Jen registrovaní uživatelé mohou vidět odkazy v code. Přihlaste se nebo zaregistrujte ZDARMA.

_________________
Svět ztrácí génie. Einstein umřel. Mozart umřel. A mně je taky nějak blbě.


Naposledy upravil José dne 07 lis 2015, 21:10, celkově upraveno 3

13 led 2012, 15:10
Profil
Warman
Warman
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006, 16:21
Příspěvky: 2290
Příspěvek Re: Historie železnic

Přidáno:
Historie železnic - Putování pod Trolejí (2002)
Historie železnic - Brejlovci po 10 letech - 1. část (2012)

_________________
Svět ztrácí génie. Einstein umřel. Mozart umřel. A mně je taky nějak blbě.


06 říj 2015, 08:54
Profil
Private
Private
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2008, 06:19
Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Historie železnic

Mohu poprosit o reup Hektorů? Děkuji! ;-)

_________________
over the counter ed treatment


06 říj 2021, 14:02
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru








Uložto alternativa Pizza Modena MovieDB.cz filmová databáze