The Merchants of Cool (2001)INFO:Barak Goodman, USA, English, 2001, 55 min.(en) Today's teenagers have money and independence, their lives the object of obsessive focus by corporate America. FRONTLINE explores the culture of today's teenagers and how they view themselves and their parents. Teenage tastes, attitudes, and aspirations are endlessly sampled by marketers to determine exactly what they want, while Hollywood and Madison Avenue tell a carefully tailored version of teenage life in movies, TV, music and advertising.
(sk) Vyše 30 miliónov teenagerov, ktorí sú v USA, majú v rukách viac ako 150 miliárd dolárov a denne sú vystavení viac ako 3000 reklamným spotom. Keďže teenageri reagujú na čokoľvek, čo je „cool“, musia obchodníci tento neustále sa meniaci fenomén hľadať. Dokument odhaľuje stratégie obchodníkov, ako upútať pozornosť ich cieľovej skupiny - mládeže. Nechýba tu prelínanie reálneho života so životom z televízie a nimi vytvorený kruh spätnej väzby, ktorý teenagerskú kultúru posúva smerom k násilnejšiemu a sexuálnejšiemu správaniu.
Download:PBS.Frontline.The.Merchants.Of.Cool.2001.DVDRip.XviD-RiTALiNNO PASSWORD / ŽIADNE HESLO (not my upload)Titulky:PBS.Frontline.The.Merchants.Of.Cool.2001.DVDRip.XviD-RiTALiNSubtitles - Slovenian: